OnLine είναι...
Καλώς ήρθες, Anonymous

Παρωνύμιο:
Συνθηματικό:
(Εγγραφή)

Τελευταία Μέλη:
papageorgiouk vasiliadis stamatiou spartali seremeti pytikakis
Ενεργά μέλη : 14205

Δεχτήκαμε
αναγνώσεις σελίδων από 1/1/2004

Επισκέπτες: 4

Στατιστικά Αρχείων:
Αρθρα: 377 Σύνδεσμοι : 856
Ανακτήσεις: 1786 σε 115 κατηγορίες:
Ανακτήθηκαν: 175.143 αρχεία
Μέγεθος Ανακτήσεων: 37.30 Gb
Εορτολόγιο Σταθερών Εορτών
18 Οκτ. Λουκάς
20 Οκτ. Αρτέμιος, Γεράσιμος
21 Οκτ. Σωκράτης
23 Οκτ. Ιάκωβος
26 Οκτ. Δήμητρα, Δημήτρης
27 Οκτ. Νέστωρας
28 Οκτ. Εθνική Εορτή 28ης Οκτωβρίου
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
 Το όνομα της ομάδας που προτείνω είναι ...
 Καλώς να τα λέμε
 Ελληνομάθεια
 Αίτημα προς ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ
 e-school online virtual φροντιστήριο
 Εκπαιδευτική άδεια ιδιωτικού εκπαιδευτικού
 LUDUS Days on serious games-Πρόσκληση για τις 5-6 Οκτωβρίου.
 Πολλά online ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα Αγγλικών
 Ο δεκάλογος του σπουδαστή ΙΕΚ!
 ΕΚΛΟΓΕΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 Ημερίδα Ο.Π.Α. (πρώην ΑΣΟΕΕ) 18.5.12 στις 10.00 π.μ.
 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 Βεβαίωση για εκλογική άδεια
 ερωτηματολόγιο
 νέος
 Αναβαθμίσεις - SchoolOrganizer
 Υπολογίστε την προϋπηρεσία σας !!
 Χάρτης Πλοίων Πραγματικού Χρόνου
 Για σας απο Ρόδο
 ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ!
 Αμοιβαία μετάθεση νηπιαγωγών ( ΠΕ60 )
 Διευκρινιστική εγκύκλιος για τα μόρια τοποθετήσεων από απόσπ
 Μοναδική ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης για καθηγητές
 Σπουδές στην Αγγλία

TOP POSTERS

   saxinidis:  848 
 Πόντοι: 148603 

   pelopas:  707 
 Πόντοι: 28442 

   georgios:  388 
 Πόντοι: 7382 

   tania:  317 
 Πόντοι: 75135 

   lanselot:  232 
 Πόντοι: 23695 

   georgia:  200 
 Πόντοι: 28783 

   knz:  190 
 Πόντοι: 13550 

   ana21:  183 
 Πόντοι: 10460 

   grrr:  181 
 Πόντοι: 8881 

   sanik:  176 
 Πόντοι: 7571 

   vasiliki:  151 
 Πόντοι: 35461 

   giannisM:  149 
 Πόντοι: 16502 

   trianta:  137 
 Πόντοι: 24280 

   dimitris:  130 
 Πόντοι: 20721 

   andrikos:  124 
 Πόντοι: 7503 

   marta:  121 
 Πόντοι: 19231 

   ODY:  120 
 Πόντοι: 13407 

   tsamp10:  115 
 Πόντοι: 22881 

   anna23:  111 
 Πόντοι: 22820 

   jokasta:  108 
 Πόντοι: 7151 

OnLine Κουίζ

► Word ◄

► Internet Outlook ◄

► Windows ◄

► PowerPoint ◄

► Excel ◄





Ασκήσεις πιστοποίησης
Ηλ. Ταχυδρομείο
Δείτε τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα στο sch.gr
 
΄Αρθρα e-Ένωση: Προβληματική συμπεριφορά και ψυχοπαιδαγωγικές ανάγκες του εφήβου
Ημερομηνία καταχώρησης 04/09/13 από saxinidis
Åðéìüñöùóçchristhess Αρθρα "Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί τη διοργάνωση του επιστημονικού σεμιναρίου με θέμα:
Προβληματική συμπεριφορά και ψυχοπαιδαγωγικές ανάγκες του εφήβου
19 Οκτωβρίου 2013 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Α. Θεματολογία Σεμιναρίου

Η εφηβική ηλικία αφορά μια αναπτυξιακή περίοδο στη ζωή του ανθρώπου που καταλαμβάνει μεγάλη χρονική έκταση. Τόσο η έναρξή της όσο και η ολοκλήρωση της περιόδου αυτής δεν προσδιορίζονται από αρκετά σαφή χρονικά σημεία. Ωστόσο, διάφορες έρευνες έχουν ασχοληθεί με την τεράστια σημασία της εφηβικής ηλικίας στη μετέπειτα πορεία της ζωής ενός ανθρώπου.

Η περίοδος αυτή χαρακτηρίζεται από διάφορες και συχνά ραγδαίες αλλαγές και στο σωματικό επίπεδο και στο ψυχοκοινωνικό. Επίσης, κατά τη διάρκεια της εφηβικής ηλικίας εμφανίζονται κρίσιμες φάσεις κατά τις οποίες θα ληφθούν αποφάσεις, θα παγιωθούν συμπεριφορές και ταυτότητες, ενώ ενδέχεται να εμφανιστούν διάφορα προβλήματα που ίσως και να καθορίσουν το μέλλον του εφήβου.

Το επιστημονικό αυτό σεμινάριο ασχολείται με τον προσδιορισμό των ψυχολογικών και παιδαγωγικών αναγκών που έχουν τα άτομα της εφηβικής ηλικίας σε όλες τις φάσεις της. Περιγράφονται τα συναισθήματα, οι κοινωνικές συνθήκες που τα πλαισιώνουν, καθώς και οι απαιτήσεις με τις οποίες οι έφηβοι έρχονται αντιμέτωποι σε αυτό το συχνά επώδυνο πέρασμα από την παιδική ηλικία στην ενήλικη ζωή. Στη συνέχεια, εντοπίζονται οι περιπτώσεις προβληματικών συμπεριφορών που ενδέχεται να κάνουν την εμφάνισή τους στην εφηβεία, η αιτιολογία τους και ο τρόπος με τον οποίο μπορεί το σχολείο και η οικογένεια του εφήβου να συνεισφέρουν στη συστηματική αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικές γνώσεις για τη φύση και την επιτυχημένη διαχείριση θεμάτων που αφορούν αυτήν την αναπτυξιακή φάση.


Β. Περιεχόμενα Επιμόρφωσης

- Το Αναλυτικό Πρόγραμμα είναι αναρτημένο στο site www.e-employ.gr -
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: 10.30 – 12.30
- Πότε αρχίζει η εφηβική ηλικία; - απόψεις και δεδομένα
- Διαπολιτισμικές διαφορές στην προσέγγιση της εφηβείας
- Η προεφηβεία
- Η έλευση της ήβης
- Αναπτυξιακές φάσεις σε όλη τη διάρκεια της εφηβείας
- Πότε ολοκληρώνεται η εφηβεία;
- Αναπτυξιακά νοητικά επιτεύγματα του εφήβου
- Συναισθήματα και κοινωνική συμπεριφορά του εφήβου
- Οικογενειακές συγκρούσεις

Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: 13.00 – 15.00
- Η ανάπτυξη της ταυτότητας
- Ο «ασκητισμός» του εφήβου
- Θέματα αυτοεικόνας και φροντίδας εαυτού
- Σεξουαλικότητα και διαπαιδαγώγηση εφήβων
- Πειραματισμοί στη συμπεριφορά
- Η «αίσθηση του άτρωτου» και οι σχετικοί κίνδυνοι
- Κοινωνικοποίηση και η πίεση των συνομηλίκων
- Προβληματικές συμπεριφορές- μελέτες περίπτωσης:
• εξαρτήσεις στην εφηβική ηλικία
• επιθετικότητα και έφηβοι
• ψυχικές διαταραχές που εμφανίζονται στην εφηβεία: διαταραχές πρόσληψης τροφής, κατάθλιψη κτλ.
- Παρουσίαση χρήσιμου υλικού, φορείς, γραμμές βοήθειας- υποστήριξης
- Δικαιώματα του εφήβου.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΛΗΞΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 15.00 – 15.30



ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ


Γ. Ομιλήτρια

Δρ Εμμανουηλίδου Καλλιόπη
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η Δρ Καλλιόπη Εμμανουηλίδου είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Συνέχισε τις σπουδές της στη Μεγάλη Βρετανία και απέκτησε μεταπτυχιακά επιπέδου master στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MEd Psychology of Education), στη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (MEd Counselling in Education) από το πανεπιστήμιο του Bristol και στην Εκπαιδευτική Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Exeter (MSc in Educational Research). Στο Πανεπιστήμιο του Exeter ακολούθησε διδακτορικές σπουδές που οδήγησαν στην απόκτηση διδακτορικού στην Εκπαίδευση (PhD in Education), με θέμα τη χαρισματικότητα και τη συναισθηματική νοημοσύνη. Παράλληλα εργαζόταν ως βοηθός έρευνας σε διάφορα προγράμματα του Πανεπιστημίου και ως βοηθός διδασκαλίας σε μαθήματα ερευνητικής μεθοδολογίας και εκπαίδευσης των χαρισματικών παιδιών.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής της στην Αγγλία, παρακολούθησε πολλά σεμινάρια συμβουλευτικής και ψυχολογίας (συμβουλευτική παιδιών, εξαρτήσεις, θεραπεία μέσω τέχνης, διαχείριση άγχους, ομαδική θεραπεία, κτλ.) και απέκτησε δύο Certificates Συμβουλευτικής, και Συμβουλευτικής για διαταραχές πρόσληψης τροφής από το Iron Mill Institute.
Στην Ελλάδα έχει εργαστεί ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (πρόγραμμα Διαχείρισης Σχολικής Τάξης), ως καθηγήτρια κοινωνικής εκπαίδευσης σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ως καθηγήτρια ψυχολογίας στα ΚΕΜΕ New York College και City College, ως διδάσκουσα στην ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης (προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ) και ως ειδική επιστήμων - διδάσκουσα (Π.Δ.407/80) στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα δραστηριοποιείται συνεδριακά, με μεγάλο εύρος εισηγήσεων σε πανελλήνια, βρετανικά, ευρωπαϊκά και διεθνή συνέδρια. Ασχολείται ιδιωτικά ως σύμβουλος εκπαίδευσης-ψυχολογίας και ως συντονίστρια σε βιωματικά σεμινάρια σε συνεργασία με την εταιρεία EMPLOY. Εκτός από δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά του χώρου, έχει γράψει το βιβλίο «Ψυχολογία της Διατροφής: πώς οι διατροφικές συνήθειες αντανακλούν το συναισθηματικό μας κόσμο» (εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ) και έχει ολοκληρώσει τη σύνταξη του πρώτου οδηγού ολιστικής αξιολόγησης χαρισματικότητας καθώς και προγράμματος συναισθηματικής αγωγής για γονείς και εκπαιδευτικούς.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα ακόλουθα: σχέση νοημοσύνης και συναισθήματος, συναισθηματικές ανάγκες των χαρισματικών και ταλαντούχων ατόμων, αξιολόγηση νοημοσύνης και δημιουργικότητας, αίτια-διαχείριση άγχους, διαταραχές πρόσληψης τροφής (συναισθηματική υπερφαγία), συναισθηματική αγωγή, διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό χώρο, ψυχολογικές προσεγγίσεις του ασθενή, βιωματικές μέθοδοι διδασκαλίας και θεραπευτική χρήση των τεχνών.

Δ. Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
 Βεβαίωση παρακολούθησης
 Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
 Φάκελος συνέδρου
 Μπλοκ σημειώσεων
 Στυλό

Ε. Γραμματεία σεμιναρίου-Εγγραφές

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας καθώς ο αριθμός των διαθέσιμων συμμετοχών είναι συγκεκριμένος.

Τel.: 2310 230545 Fax: 2310 230415 Mailto: info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr | www.facebook.com/employ.page για το αναλυτικό πρόγραμμα"
Εκπαιδευτική Πύλη e-Ένωση
Τα άρθρα-σχόλια είναι ιδιοκτησία των αποστολέων τους, τα υπόλοιπα PHPNuke.org 2004-05 & του e-Ένωση.
Γενική Διαχείριση: Κωνσταντίνος Β. Σαχινίδης & Φωτακίδου Τάνια Ενημέρωση άρθρων: Χατζηκωνσταντίνου Ελένη
Συνδιαχείριση Φόρουμ: Τζωρτζακάκης Γεώργιος, Κουτσοσπύρος Αθ. Χάρης