OnLine είναι...
Καλώς ήρθες, Anonymous

Παρωνύμιο:
Συνθηματικό:
(Εγγραφή)

Τελευταία Μέλη:
papageorgiouk vasiliadis stamatiou spartali seremeti pytikakis
Ενεργά μέλη : 14205

Δεχτήκαμε
αναγνώσεις σελίδων από 1/1/2004

Επισκέπτες: 6

Στατιστικά Αρχείων:
Αρθρα: 377 Σύνδεσμοι : 856
Ανακτήσεις: 1786 σε 115 κατηγορίες:
Ανακτήθηκαν: 175.143 αρχεία
Μέγεθος Ανακτήσεων: 37.30 Gb
Εορτολόγιο Σταθερών Εορτών
21 Ιουν. ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
22 Ιουν. Ευσέβιος
26 Ιουν. ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
27 Ιουν. Παντελής
29 Ιουν. Παύλος, Πέτρος, Πετρούλα, Παυλίνα, Πωλίνα
30 Ιουν. Απόστολος
1 Ιουλ. Αργύρης, Αργυρώ, Δαμιανός, Κοσμάς
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
 Το όνομα της ομάδας που προτείνω είναι ...
 Καλώς να τα λέμε
 Ελληνομάθεια
 Αίτημα προς ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ
 e-school online virtual φροντιστήριο
 Εκπαιδευτική άδεια ιδιωτικού εκπαιδευτικού
 LUDUS Days on serious games-Πρόσκληση για τις 5-6 Οκτωβρίου.
 Πολλά online ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα Αγγλικών
 Ο δεκάλογος του σπουδαστή ΙΕΚ!
 ΕΚΛΟΓΕΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 Ημερίδα Ο.Π.Α. (πρώην ΑΣΟΕΕ) 18.5.12 στις 10.00 π.μ.
 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 Βεβαίωση για εκλογική άδεια
 ερωτηματολόγιο
 νέος
 Αναβαθμίσεις - SchoolOrganizer
 Υπολογίστε την προϋπηρεσία σας !!
 Χάρτης Πλοίων Πραγματικού Χρόνου
 Για σας απο Ρόδο
 ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ!
 Αμοιβαία μετάθεση νηπιαγωγών ( ΠΕ60 )
 Διευκρινιστική εγκύκλιος για τα μόρια τοποθετήσεων από απόσπ
 Μοναδική ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης για καθηγητές
 Σπουδές στην Αγγλία

TOP POSTERS

   saxinidis:  848 
 Πόντοι: 148603 

   pelopas:  707 
 Πόντοι: 28442 

   georgios:  388 
 Πόντοι: 7382 

   tania:  317 
 Πόντοι: 75135 

   lanselot:  232 
 Πόντοι: 23695 

   georgia:  200 
 Πόντοι: 28783 

   knz:  190 
 Πόντοι: 13550 

   ana21:  183 
 Πόντοι: 10460 

   grrr:  181 
 Πόντοι: 8881 

   sanik:  176 
 Πόντοι: 7571 

   vasiliki:  151 
 Πόντοι: 35461 

   giannisM:  149 
 Πόντοι: 16502 

   trianta:  137 
 Πόντοι: 24280 

   dimitris:  130 
 Πόντοι: 20721 

   andrikos:  124 
 Πόντοι: 7503 

   marta:  121 
 Πόντοι: 19231 

   ODY:  120 
 Πόντοι: 13407 

   tsamp10:  115 
 Πόντοι: 22881 

   anna23:  111 
 Πόντοι: 22820 

   jokasta:  108 
 Πόντοι: 7151 

OnLine Κουίζ

► Word ◄

► Internet Outlook ◄

► Windows ◄

► PowerPoint ◄

► Excel ◄





Ασκήσεις πιστοποίησης
Ηλ. Ταχυδρομείο
Δείτε τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα στο sch.gr
 
΄Αρθρα e-Ένωση: 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπ/κών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» Σύρος 17-19 Μαΐου
Ημερομηνία καταχώρησης 02/10/12 από saxinidis
ÅðéΓͺÑéñüôçôÑ7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών
της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
στη Διδακτική Πράξη»
Σύρος 17, 18, 19 Μαΐου 2013
Δικτυακός τόπος: www.e-diktyo.eu
Επικοινωνία:  ntzimop@sch.gr

Πρώτη Ανακοίνωση





1. Σκοπός του Συνεδρίου
Σκοπός του είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές έτσι όπως διαμορφώνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης των θεμάτων διδακτικής μεθοδολογίας με την αξιοποίηση ΤΠΕ.
Το 7ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:
ü  Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
ü  Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ü  Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
ü  Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
ü  Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής.
ü  Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Πιο αναλυτικά, το Συνέδριο απευθύνεται στους/στις Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους/στις Επιμορφωτές/τριες των ΤΠΕ, καθώς και στους/στις Σχολικούς Συμβούλους, και στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη συμβολή των ΤΠΕ στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά.
Το Συνέδριο αφορά τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση, που αναζητά τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη βελτίωση της Μαθησιακής και Διδακτικής Διαδικασίας και την καλύτερη οργάνωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας (Παιδαγωγική αξιοποίηση των λογισμικών, χρήση του διαδικτύου στη διδακτική πράξη, υπηρεσίες του WEB 2.0).

2. Θεματολογία του Συνεδρίου
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και υπηρεσίες στήριξης του εκπαιδευτικού έργου
·          Παρουσιάσεις διδασκαλιών με τη χρήση των ΤΠΕ που πραγματοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς σε σχολικά εργαστήρια ή και στην τάξη.
·          Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
·          Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
·          Υπηρεσίες υποστήριξης σχολείων και εκπαιδευτικών. Τεχνική Υποστήριξη. Υποστήριξη παιδαγωγικού έργου.
·          Εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Τηλεκπαίδευση.
·          Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
·          Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού.
·          Ανάπτυξη και Αξιοποίηση ΕΛ/ΛΑΚ Λογισμικού.
·          Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις ΤΠΕ.
·          Διαδραστικοί πίνακες.
·          Η πλατφόρμα του «Ψηφιακού σχολείου».
Διαδίκτυο
·          Εκπαιδευτική χρήση του Διαδικτύου.
·          Σχεδίαση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων.
·          Θέματα ασφάλειας για τo σχολικό δίκτυο.
·          Σχεδίαση της δομής και του περιεχομένου «σχολικών  ιστοσελίδων».
·          Παρουσιάσεις εργασιών με χρήση Διαδικτύου στα σχολεία.
·          Χρήση του Διαδικτύου στην επιμόρφωση και εκπαίδευση εξ αποστάσεως.
·          Διαδίκτυο και συνεργατική μάθηση. Συνεργασία σχολείων, μαθητών για την εκπόνηση εργασιών με τη χρήση του Διαδικτύου.
·          Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης (Web 2.0).
·          Παρουσίαση εφαρμογών Web 2.0 στα εργαστήρια, με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας.
·          Ιστολόγια (Blogs).
·          Wikis.
·          Κοινότητες Μάθησης.
·          Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
·          Φορητός Ηλεκτρονικός Υπολογιστής ανά Μαθητή.

3. Διοργάνωση:
ð  Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu)
ð  Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr)
ð  Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Σύρος)
    Συνδιοργανωτές:
ð  Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου
ð  Διεύθυνση Β/θμιας Β/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Κυκλάδων
ð  Διεύθυνση Α/θμιας Β/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Κυκλάδων
4. Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου
Γλέζου Κατερίνα, εκπαιδευτικός Δ.Ε. – Συντονίστρια
Δοδοντσής  Μιλτιάδης, εκπαιδευτικός Δ.Ε.
Ιωαννίδης Δημήτρης, εκπαιδευτικός Δ.Ε.
Κολτσάκης Βαγγέλης, εκπαιδευτικός Δ.Ε.
Μιχαλόπουλος Χρήστος, Διευθυντής Δ.Δ.Ε. Ν. Κυκλάδων
Παπαδάκης Σπύρος, εκπαιδευτικός Δ.Ε.
Προβελέγγιος Πέτρος, εκπαιδευτικός Π.Ε.
Σαλονικίδης Γιάννης, εκπαιδευτικός Π.Ε.
Σαχινίδης Κωνσταντίνος, εκπαιδευτικός Π. Ε.
Σπύρου Θωμάς, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σωτηρίου Σοφία, εκπαιδευτικός Δ.Ε. - Συντονίστρια
Τζιμόπουλος Νίκος, εκπαιδευτικός Δ.Ε.
Τζωρτζακάκης Γιώργος, εκπαιδευτικός Π. Ε.
Φατσέα Αδαμαντία, Σχολική Σύμβουλος
5. Συνεδριακοί χώροι:
·         Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ερμούπολης.
·         Εργαστήρια Πληροφορικής Σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
·         Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων «Κωνσταντίνος Τουλούπης».


Σημαντικές Ημερομηνίες
1 Οκτωβρίου 2012
Þ 1η ανακοίνωση διοργάνωσης του Συνεδρίου
13 Ιανουαρίου 2013
Þ Υποβολή πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
10 Φεβρουαρίου 2013
Þ Ενημέρωση αποδοχής
3 Μαρτίου 2013
Þ Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά του Συνεδρίου
28 Απριλίου 2013
Þ Ανακοίνωση προγράμματος Συνεδρίου
17–18-19 Μαΐου 2013
Þ Διεξαγωγή Συνεδρίου

6. Πρόσκληση υποβολής εισηγήσεων/ εργασιών
Η Συντονιστική Επιτροπή καλεί όσους/ες ενδιαφέρονται, να υποβάλουν εισηγήσεις σχετικές με τη θεματολογία του Συνεδρίου. Στο Συνέδριο μπορούν να υποβληθούν εργασίες-εισηγήσεις τεσσάρων κατηγοριών. Το πλήρες κείμενο της εισήγησης δε θα πρέπει να ξεπερνά το μέγιστο αριθμό σελίδων που αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία εισήγησης, δηλαδή:
·          Πλήρεις Εισηγήσεις: 6-10 σελίδες.
·          Σύντομες Εισηγήσεις: 4-6 σελίδες.
·          Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): 3-4 σελίδες.
·          Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): 3-4 σελίδες.
Πλήρεις Εισηγήσεις: Αφορούν σε ολοκληρωμένες ερευνητικές εργασίες, μελέτες, διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 10 σελίδες.
Σύντομες Εισηγήσεις: Αφορούν σε ερευνητικές εργασίες, μελέτες, διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ που βρίσκονται σε εξέλιξη. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.
Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): Με τις συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν ανοιχτές συζητήσεις γύρω από ένα ειδικό θέμα. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε συνεδρίας θα είναι 90 λεπτά. Κάθε στρογγυλή τράπεζα θα πρέπει να περιλαμβάνει το πολύ 4-5 εισηγήσεις. Το σχετικό κείμενο για κάθε παρουσίαση δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.
Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): Παρουσίαση, διδασκαλία ή επιμόρφωση σε διδακτικές προσεγγίσεις και περιβάλλοντα διδασκαλίας, σε εκπαιδευτικό λογισμικό και άλλες εφαρμογές για εκπαιδευτική χρήση. Θα διεξαχθούν αποκλειστικά σε δικτυωμένα εργαστήρια Η/Υ και θα χρησιμοποιηθούν φύλλα οδηγιών ή/και φύλλα εργασίας. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε εργαστηριακής παρουσίασης είναι 1-3 ώρες. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες. Οι εκπαιδευτές θα πρέπει να συνυποβάλουν τα φύλλα εργασίας ή/και τα φύλλα οδηγιών που θα χρησιμοποιήσουν.
7. Σημαντικές παρατηρήσεις
·          Επιλεγμένες από την επιστημονική επιτροπή εισηγήσεις από αυτές που θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο θα δημοσιευτούν στο ηλεκτρονικό περιοδικό «Μάθηση με Τεχνολογίες», με ISSN 1792 – 1813, http://mag.e-diktyo.eu που θα εκδώσει το e-Δίκτυο (www.e-diktyo.eu) σε συνεργασία με τον «Μιχάλη Δερτούζο» (www.ekped.gr).
·          Θα δοθεί η δυνατότητα εικονικής παρουσίασης εργασιών (virtual presentations) για όσους συνέδρους αδυνατούν να παρευρεθούν στο Συνέδριο στη Σύρο.
·          Λεπτομέρειες για τη διαδικασία υποβολής και παρουσίασης εργασιών, συμμετοχής και κόστους εγγραφής στο Συνέδριο θα ανακοινωθούν σύντομα στον ιστότοπο του Συνεδρίου.
·          Οι συγγραφείς καλούνται να τηρήσουν με ακρίβεια το υπόδειγμα μορφοποίησης εργασιών του Συνεδρίου. Όλες οι εργασίες θα υποβληθούν σε διαδικασία ανώνυμης κρίσης (peer reviewing). Προκειμένου να γίνει δεκτή μια εργασία για παρουσίαση στο Συνέδριο θα πρέπει να έχει θετική αξιολόγηση από 2 τουλάχιστον μέλη της επιτροπής κριτών. Στην περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ των δύο κριτών η εργασία προωθείται σε τρίτο κριτή. Η συμμόρφωση προς τις οδηγίες συγγραφής των κειμένων (μορφοποίηση σύμφωνα με το υπόδειγμα) αποτελεί απαραίτητο παράγοντα για την αποδοχή των εργασιών. Τα σχόλια των κριτών θα κοινοποιηθούν ανώνυμα στους συγγραφείς. Η κρίση μπορεί να οδηγήσει: α) στην αποδοχή της εισήγησης, β) στη μη αποδοχή της εισήγησης και γ) στην αποδοχή της εισήγησης με την προϋπόθεση να γίνουν οι προτεινόμενες διορθώσεις. Η υλοποίηση αυτών των διορθώσεων είναι υποχρεωτική για την αποδοχή της τελικής (camera ready) έκδοσης της εισήγησης.
·          Τα όρια σελίδων κάθε εργασίας περιλαμβάνουν το πλήρες κείμενο με τα στοιχεία των συγγραφέων, την περίληψη, τους πίνακες, τα σχήματα, τις αναφορές κ.λπ.
·          Κάθε σύνεδρος μπορεί να είναι συγγραφέας σε τρεις το πολύ εργασίες.
·          Σε κάθε εργασία που θα δημοσιευτεί στα Πρακτικά του Συνεδρίου θα πρέπει να αντιστοιχεί μια τουλάχιστον εγγραφή πριν τις 3 Μαρτίου 2013.
Πληροφορίες για το Συνέδριο:
Νίκος Τζιμόπουλος
Τηλ.: 2281079396, 6979776923
e-mail: ntzimop@sch.gr
Δικτυακός τόπος: www.e-diktyo.eu
Ταχ. Διεύθυνση: Νίκος Τζιμόπουλος, Λιβάδια Μάννα, 84100, Ερμούπολη, Σύρος


Σχετικά θέματα

ÅíçìÝñùóçÅðéìüñâùóçÐÑéÀÑãùãéΓͺÜ

Εκπαιδευτική Πύλη e-Ένωση
Τα άρθρα-σχόλια είναι ιδιοκτησία των αποστολέων τους, τα υπόλοιπα PHPNuke.org 2004-05 & του e-Ένωση.
Γενική Διαχείριση: Κωνσταντίνος Β. Σαχινίδης & Φωτακίδου Τάνια Ενημέρωση άρθρων: Χατζηκωνσταντίνου Ελένη
Συνδιαχείριση Φόρουμ: Τζωρτζακάκης Γεώργιος, Κουτσοσπύρος Αθ. Χάρης